پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3170
-
الف
+

«مجید دلبندم» اثری ماندگار از رضا عطاران

«مجید دلبندم» اثری متفاوت و ماندگار از رضا عطاران در مقام کارگردان و بازیگر است.

رضا عطاران  کارگردان و بازیگر سریال «مجید دلبندم» با خلق این مجموعه، اثری متفاوت و ماندگار را در مقام کارگردان و بازیگر خلق کرد. 

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درخشش رضا عطاران از جایی شروع شد که با جمعی از بازیگران طنز سیما مجموعه «سیب خنده» را روی آنتن برد. پس از آن با همراهی مجید صالحی، زیبا بروفه، بهراد خرازی، یوسف تیموری و حمید لولایی سریال «مجید دلبندم» را ساخت و نه تنها برای مخاطبان کودک بلکه برای بسیاری از بزرگسالان دهه هفتاد خاطرات شیرینی را رقم زد.

درخشش بازیگر «سیب خنده» به مجموعه‌های کودک و نوجوان ختم نشد و پس از کارگردانی مجموعه تلویزیونی «مجید دلبندم» دوباره با سریال «کوچه اقاقیا» به عرصه بازیگری برگشت و با مجموعه‌های مناسبتی چون «خانه به دوش»، «بزنگاه» و «متهم گریخت» ماندگارتر شد.

رضا عطاران که سابقه درخشانی با این سریال‌ها کسب کرد در خصوص کارگردانی سریال «مجبد دلبندم» اعلام کرده بود که کارگردانی، حضور او را در بازیگری محدود می‌کند اما فهمید که می‌تواند با بازبینی سکانس‌ها، خودش را ببیند و اگر اشتباهی هست، تصحیح کند.
 
عطاران همچنین درباره همکاری با مسعود رسام و بیژن بیرنگ گفته است: «زمانی که از طرف آقای بیرنگ و رسام به من پیشنهاد ساخت کار کودک در تلویزیون شد، بلافاصله قبول کردم. هم نوشتم، هم کارگردانی کردم و هم بازی. در واقع از ترس این که از پیشنهادشان پشیمان شوند، به سرعت جواب مثبت دادم و کارم را شروع کردم».

شما مخاطبان عزیز می‌توانید سریال خاطره انگیز «مجید دلبندم» را در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی یا از طریق لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

مشاهد و دانلود مجموعه «مجید دلبندم»  

ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر